Altijd zeker zijn van een laadplek bij thuiskomst? Een eigen laadpunt voor de deur is de ideale oplossing. U bent niet meer afhankelijk van een openbare laadplek en u bent zeker van een volgeladen auto de volgende dag.
€ 1.599,- (€ 1.322,- excl. btw)
+ € 2,99 p.mnd.
Waar u ook bent uw elektrische auto opladen? Dat kan met de Hyundai Wittenberg laadpas. Met deze laadpas laadt u uw auto bij meer dan 200.000 laadpunten binnen Europa snel en gemakkelijk op.
Onze verkoopadviseur denkt graag met u mee om de juiste laadpunt voor u aan te schaffen. U bent in 'charge'.
Hyundai Wittenberg bestelt de laadpaal voor u bij Eneco eMobility. Eneco eMobility neemt vervolgens contact met u op om het plaatsen van het laadpunt af te stemmen op uw thuissituatie. Zij ronden de bestelling af via een online aanvraagomgeving.
De monteur van Eneco eMobility plant met u een afspraak in voor de installatie van het laadpunt.
Gefeliciteerd! U heeft uw nieuwe laadpunt voor de deur. Wij wensen u veel plezierige en duurzame kilometers!
Laden via uw eigen laadpunt is vaak de voordeligste optie, want wanneer u een laadpunt bij huis hebt, kunt u met uw eigen stroom de auto opladen. Dat is niet alleen goedkoper, maar u hoeft ook niet meer op zoek naar een laadplek bij thuiskomst.
De installatiekosten zijn inbegrepen bij bovenstaande prijzen. Eneco eMobility installeert de wallbox.
Sommige huizen zijn via een 1-fase aansluiting aangesloten op het elektriciteitsnet. Bij een 1-fase-aansluiting komt er één fase draad het huis binnen. Als de klant een 1-fase groepenkast in de meterkast heeft, staat er 220/230V op de elektriciteitsmeter. De 1-fase aansluiting is op de factuur van de energieleverancier te herkennen als 1x35A. In sommige gevallen is dit niet te achterhalen, dan dient de klant contact op te nemen met de netbeheerder.
Bij een 3-fase aansluiting komen drie fasedraden de meterkast binnen. De 3-fase aansluitingen zijn grotere aansluitingen dan de 1-fase-aansluitingen omdat er meer vermogen binnen komt. Als je een 3-fasen groepenkast in de meterkast hebt, staat er 3x220/230V of 380/400V op de elektriciteitsmeter. De standaard huisaansluiting is de 3x25A-aansluiting.
Met het Premium-pakket van de Alfen Eve kunnen laadkosten verrekend worden met de werkgever. Vaak hebben leaserijders een brandstof of laadpas van de zaak. De kosten wordt rechtstreeks met de werkgever afgerekend. De berijder zit hier niet tussen.
Voor een particuliere klant, waarbij de werkgever de laadkosten vergoedt, is de makkelijkste optie om een laadpas aan te vragen op naam van de werkgever. Dan worden alle kosten automatisch verrekend.
(Automatisch verrekenen kan niet met het Basis Vestel abbonnement omdat het een Plug & Charge laadpunt is).
Home Load Balancing (HLB) is een slimme oplossing wanneer u niet zeker weet of de netaansluiting van uw huis altijd genoeg elektriciteit kan leveren. Home Load Balancing is een techniek die Eneco eMobility voor u kan toepassen op uw laadpunt thuis. Met deze techniek kan uw laadpunt zich aanpassen aan de hoeveelheid stroom die uw huis op dat moment verbruikt. Staan de vaatwasser, de oven en de wasmachine aan? Dan gaat de laadsnelheid omlaag. Brandt er alleen een nachtlampje? Dan laadt de auto dus sneller op. U kunt uw auto dus altijd opladen terwijl u ook andere apparaten gebruikt. En wanneer u minder elektriciteit verbruikt – bij de meeste mensen is dat ’s nachts – is uw accu zó weer vol.
De techniek is vaak een goed alternatief voor verzwaren. Verzwaren is ook een goede technologie maar wel één waarvoor uw netaansluiting moet worden veranderd. Load balancing is een minder ingrijpende en veilige oplossing.