Onze maatregelen voor uw en onze gezondheid

Als klant van Hyundai Wittenberg vertrouwt u op ons voor uw mobiliteit. We realiseren ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen. Onze Wittenberg-vestigingen zijn geopend volgens de reguliere openingstijden, maar wij zijn online ook uiterst goed bereikbaar.

Wij willen waken voor uw en onze gezondheid. Daarom volgen wij de maatregelen van het RIVM (en het kabinet) strikt op. Wij hanteren daarom deze periode een deurbeleid. Daarbij vragen wij u het volgende:

  • Bezoek onze vestigingen bij service en onderhoud zoveel mogelijk alleen.
  • Bezoek onze vestigingen voor verkoop met maximaal 2 personen.
  • Blijf minimaal 1,5 meter afstand van elkaar houden.
  • Er worden geen handen geschud.
  • Volg strikt de protocollen op omtrent het handen wassen.
  • Betaal alleen met uw pinpas of uw telefoon.
  • In geval van ziekte verschijnselen vragen wij u om tijdig uw bestaande afspraak te annuleren en thuis te blijven. Wij mogen u dan ook bij ziekte-verschijnselen geen toegang geven tot de vestiging.

Wij blijven extra schoonmaakcontroles uitvoeren in de 'high touch' gebieden, zoals balies, wachtruimtes, deurklinken, koffieautomaten enzovoort. We zien er uiteraard ook streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts. Op deze wijze blijven we in staat u onze vertrouwde service te leveren.

Wij zijn telefonisch en online goed bereikbaar!

Als u vragen heeft wat betreft uw auto of onderhoud, schroom dan niet om met ons contact op te nemen. Gelukkig zijn er veel manieren om met ons in contact te komen, ook als u liever niet fysiek de vestiging bezoekt. U kunt gebruik maken van het contactformulier op deze website. Maar ook van de telefoon, videobellen(Facetime), Facebook of stuur ons een bericht via Google. Onze verkopers zijn online bereikbaar en willen u met plezier helpen uw vragen te beantwoorden.

Wij danken u voor uw begrip.

Hartelijke groet,

Hyundai Wittenberg

Contact opnemen


​​

Hoe gaan wij om met proefritten?

Close
  • De benodigde documenten worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De verkoopadviseur zal niet met u meerijden tijdens de proefrit.
  • De uitleg omtrent de auto zal buiten de auto plaatsvinden en met gepaste afstand.
  • Na iedere proefrit worden de 'high-touch' gebieden gedesinfecteerd met speciale aandacht voor het stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen.

Afspraak aan huis

  • Bent u op zoek naar een nieuwe of gebruikte auto? Een proefrit aan huis is uiteraard geen probleem!

Hoe gaan wij om met afleveringen?

Close
  • De benodigde documenten worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De uitleg omtrent de auto zal buiten de auto plaatsvinden en met gepaste afstand.

Afspraak aan huis​

  • Heeft u een auto gekocht die binnenkort afgeleverd wordt? Uiteraard kunnen wij in individuele gevallen in overleg uw auto ook thuis afleveren. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u contact opnemen met uw verkoper.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar kan ik nu nog naar de werkplaats toegaan?

Close
  • Onze werkplaatsen zijn volledig in bedrijf, wij hebben de nodige maatregelen getroffen om de onderhoudsbeurt gewoon te kunnen laten plaatsvinden. Ook hebben we voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud professioneel uit te voeren.
  • Om te voorkomen dat er te veel klanten tegelijk samen zijn in onze wachtruimtes, kunt u gebruik maken van onze vervangend vervoer voorzieningen (of uiteraard buiten een wandeling maken).

Wilt u graag nog een werkplaatsafspraak maken? Plan dan gemakkelijk zelf uw afspraak in via onze website.

Maak een werkplaatsafspraak

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit nog mogelijk?

Close

Ja, dat kan. Onze auto’s die worden ingezet voor 'vervangend vervoer' worden vaker uit voorzorg op de 'high-touch' gebieden schoongemaakt.